Solicitudes mobilidade internacional de estudos 2012.13

1. Estudantes ETSAC que poden solicitar: aqueles que vaian cursar 4º ou 5º curso [ou cuadrimestres 7, 8, 9, 10]. ENLACE

2. Requisitos idioma para solicitar: B1 (inglés, francés), A2 (alemán) a xustificar según táboas ANEXO IV da convocatoria, ou a través de proba específica do Centro de Linguas. Méritos de idioma por riba do requisitos serán considerados outros méritos [máximo 5%] na puntuaxe do estudante.

3. Destinos posibles: ENLACE con número de prazas e información das escolas

Outros enlaces útiles:

>Convocatoria: ORI . [Imprímese solicitude e entrégase físicamente no rexistro da ORI. Indicaráse ata un máximo de 20 destinos ordenados por orde de preferencia. Erasmus e bilateral na mesma listaxe]

>Probas de nivel: CENTRO DE LINGUAS  [inscricións dentro do prazo de solitude da mobilidade]

>Información académica e opinións de alumnado de convocatorias previas

>Otras informaciones complementarias [wikietsac]. SIEMPRE contrastar la información con las convocatorias y requisitos vigentes.