ELAS FAN TECH

ELAS FAN TECH reúne unha serie de artistas españolas e internacionais que veñen explorando as posibilidades expresivas dos medios tecnolóxicos na súa obra. A exposición inclúe varias actividades nas que a presenza feminina nas novas tecnoloxías afírmase con potencia e rotundidade.

Elasfantech_01

Achegamento en catro sesións a estes dous programas para o entorno Mac, onde se explicarán os fundamentos do set audiovisual. Traballarase con Modul8, software para o control de vídeo en tempo real que permite levar a cabo sesións de LiveCinema e Vj, escenografías audiovisuais e videoinstalacións. Explicarase o uso de Madmapper, software para o control de vídeo no espazo, nun achegamento ao concepto de mapping.

A quinta sesión estará destinada a presentar os proxectos individuais do alumnado e á resolución de dúbidas.

Este obradoiro está destinado a persoas interesadas no campo do audiovisual, así como artistas e deseñadores que teñan un proxecto propio en realización. O alumnado deberá ter uns mínimos coñecementos de edición de vídeo. É imprescindible que os participantes traian o seu propio ordenador portátil con sistema operativo Mac. É aconsellable que traian cámara de vídeo e controladores MIDI.

Imparte este curso a artista Bego M.Santiago.

Datas: do 4 ao 8 de febreiro de 2013
Horario: de 17:00 a 20:00 horas (15 horas en total)
Lugar: CUBO de NORMAL
Prezo: 10€