IV Joint Harbin-A Coruña: resolución da chamada a participantes

Chamada a participantes para a cuarta edición do Joint Graduate Design Project entre a UDC e o HIT, entre as escolas de arquitectura de Harbin (China) e da Coruña (Galicia-España).

As dúas fases do Joint 2017 celebraranse nas cidades de Harbin (febreiro-marzo 2017) e A Coruña (maio-xuño 2017).

Esta convocatoria está dirixida a todos os alumnos de Proxectos de quinto curso da ETSAC. Os profesores Jesús Irisarri e Emilio Rodríguez serán os titores académicos deste grupo, pertencente ao programa ETSAC in English, durante o segundo semestre de 2017.

Resolución dos candidatos a participar na que os alumnos foron baremados segundo o seu expediente académico orixinal co obxecto de seleccionar un grupo máximo de 15 estudantes.

Máis información: 2016.12.13_Resolución Joint