architecture students competition. Landscape, Architecture

Arquideas comunica o lanzamento do concurso de ideas para estudantes de arquitectura Landscape, Architecture & Wine.

Obxectivo:

O obxectivo do presente concurso para estudantes de arquitectura Landscape, Architecture & Wine é achegar ideas innovadoras para a, cada vez máis xeneralizada, estratexia de apertura das adegas ao turismo e á súa contorna máis inmediata, proporcionando así novas experiencias ao visitante.

Calendario:
Inscrición: 1 de Marzo de 2012 ao 31 de Maio de 2012