Elaboración contrato inicial de mobilidade 2013.14 · [nacional/internacional]

0. INFORMACION INICIAL

– Plan de estudios ETSAC [título de Arquitecto]  / Plan des estudios ETSAC [grado]. ENLACE

– Modelos facilitados por la ORI para elaboración de contrato de estudios y learning agreement [a cumplimentar mecánicamente]

• ERASMUS / BILATERAL / LIBRE MOBILIDAD: 1.contrato de estudios, 2.learning agreement /plan de estudio. ENLACE
  • SICUE: modelo de acuerdo académico. ENLACE

1. REQUISITOS  / RECOÑECEMENTO

• Realizar a mobilidade en 4º/5º curso [ou cuadrimestres equivalentes]
  • PFC/TFC será sempre cursado e presentado na ETSAC
  • O alumnado de Grao realizará a súa mobilidade en períodos anuais ou semestrais que contemplarán paquetes de materias correspondentes a cuatrimestres UDC completos.
  • As prácticas en empresa [estagios, tirocinios, stages…] son susceptibles de recoñecemento por créditos de libre sempre que aparezan dentro do contrato de estudos
  • En mobilidade internacional é posible indicar no contrato materias das que o alumno estivese matriculado na previamente na UDC. En moblilidade nacional SICUE isto non é posible.

2. CREDITOS

En espera da aprobación da normativa de matrícula 2013-14, á que fai referencia o Regulamento de Mobilidade Internacional da UDC, establécese os seguintes límites na elaboración do contrato inicial [verificar en convocatorias art.13º]:

• máximo/mínimo anual: 60/40 ECTS [90/60 plan 1995] Pódese exceder únicamente en 3 créditos con cursos de idiomas. [enlace instrucción]
  • máximo/mínimo semestral: 30/20  ECTS [45/30 plan 1995]
  • 1 crédito ECTS = 1,5 créditos Plan 1995
  • No caso en que a información en destino das materias non se exprese en créditos ECTS, normalmente Convenios Bilaterais, verificarase o número de horas asignadas a cada materia. [Plan 1995: 1 crédito = 10 horas]. No contrato de estudos indicarase número de créditos segundo plan de estudos e entre paréntese número de horas.
  • Créditos a equivaler por “libre” 1 = 1

3. EQUIVALENCIAS

Cada alumno plantexará para a reunión por destinos un contrato de estudios atendiendo a los criterios anteriores e:

• información dispoñible en biblioteca
  • enlaces a escolas/plans/materias/… dispoñibles nas webs dos centros de destino. ENLACE

4. CODIGOS/DENOMINACION MATERIAS

Ó remate da mobilidade a universidade de destino emitirá un certificado de calificacións -transcript of records- conforme ás materias cursadas. Se estas e as súas equivalentes na nosa universidade non son indicadas correctamente no contrato de estudos -códigos, nome, número de créditos- non será posible o recoñecemento académico.

5. CONTRATO INICIAL E LEARNING AGREEMENT

• Será revisado e aprobado polo tutor (de existir), e  validado e asinado polo coordinador académico de intercambio na reunión específica por destinos.
  • Será presentado na ORI atendendo ós prazos xerais do servizo e particulares de cada universidade [no caso de estar moi próximos, contactese de inmediato có coordinador]
  • O contrato inicial será considerado unha declaración de intencións ou previsión, posto que o curso académico non está completo e a oferta académica nos destinos non está cerrada en todos os casos.

6. O PROCESO É CONTINUO!

• Cumplimentar e entregar os documentos únicamente inicia o proceso cara o recoñecemento académico, e son paso necesario para que se tramite a solicitude de admisión na universidade de destino.
  • Estes documentos poderán ser modificados unha vez por semestre. ENLACE PROCESO XERAL DE MODIFICACION DE CONTRATO

7. INFORMACION ALUMNADO CONVOCATORIAS PREVIAS

Os compañeiros de convocatorias previas teñen facilitado a través dun formulario online que pode resultar de interés para os do vindeiro curso. –EN PROCESO

8. OUTRA INFORMACION A CUMPLIMENTAR

• Simultáneamente á elaboración dos contratos iniciais, os implicados terán que cumplimentar diversos formularios online para as universidades de destino. É importante considerar que o referido a Coordinador Departamental, de Escola ou Académico será o propio do coordinador da ETSA [Enrique M. Blanco, erasmus.etsa@udc.es, +34981167000, e datos directorio ETSAC] e o Coordinador Institucional [Director da ORI, Fernando Peña, erasmus@udc.es, datos ORI]
  • En el apartado DIRECTORIO de Moveon, puede localizarse información relativa a las universidades de destino y origen, como códigos Erasmus y similar.
  • En ocasión as universidades de destino solicitan cartas de recomendación ou outras informacións do alumno. Contactar en cada caso có coordinador da ETSA.