Convocatoria VII mostra Proxecto Fin de Carreira (PFC) – XIV BEAU

CONVOCATORIA VII MOSTRA PROXECTO FIN DE CARREIRA (PFC) – XIV BEAU

O Ministerio de Fomento, a través da Dirección Xeral de Arquitectura, Vivenda e Chan, en colaboración co Consello Superior dos Colexios de Arquitectos de España ( CSCAE) e a Fundación Caixa de Arquitectos convocan, xunto coa conferencia de directores de Escolas de Arquitectura e dentro da XIV Bienal Española de Arquitectura e Urbanismo, a VII MOSTRA DE PROXECTOS FIN DE CARREIRA ( PFC) DAS ESCOLAS DE ARQUITECTURA DE ESPAÑA.

PARTICIPANTES: A convocatoria será aberta, podendo participar na Mostra calquera Proxecto Fin de Carreira presentado nas Escolas de Arquitectura Españolas durante o curso 2016-2017, cuxa cualificación sexa Notable ou superior a esta.

ENVÍO DE PROPOSTAS: A documentación presentarase antes das 14:00 horas de 26 abril de 2018 a través do formulario na páxina web da XIV BIENAL ESPAÑOLA

As bases completas coas condicións de participación pódense consultar nesta ligazón: http://www.bienalesdearquitectura.es/index.php/es/muestra-de-pfc.html