Seminario “El dibujo del patrimonio desaparecido”

O vindeiro luns 29 de abril en horario de mañá, celebrarase en formato bimodal (presencialmente na Escola Técnica Superior de Arquitectura de Valladolid, e en emisión en directo vía Youtube) o seminario “El dibujo del patrimonio desaparecido. Metodología y técnicas para la representación arquitectónica”, organizado polo Instituto Universitario de Urbanística e coordinado por Daniel López Bragado.

Este encontro orixínase a modo ramificación e especialización do Foro Forma Urbis sobre a análise gráfica da cidade histórica e que tan boa aceptación recibiu entre os investigadores desta especialización.

A mellora exponencial dos medios informáticos, sobre todo neste primeiro cuarto de século, e a popularización dos programas de debuxo asistido por computador, provocaron que numerosos investigadores interésense pola representación de edificios ou conxuntos urbanos en épocas pretéritas. Isto non é novo, xa que as restitucións gráficas de edificios desaparecidos do pasado levan realizando desde o século XVIII.

Esta xornada pretende ser un foro no que se expoñan os distintos enfoques que se poden dar á hora de analizar gráficamente edificios desaparecidos ou gravemente alterados. Grazas a estes estudos están a aparecer equipos formados por arquitectos e historiadores que se complementan á hora de formalizar un edificio desparecido. Por iso, neste encontro realizouse o esforzo de expolo desde un punto de vista multidisciplinar, xa que nesta primeira cita non hai arquitectos, senón outros profesionais coñecedores da historia como son os arqueólogos e historiadores.