Defensa de tese de Cristina Prado Acebo

O venres 2 de febreiro, ás 12 horas, na aula E.1 (Planta -1) terá lugar a lectura e defensa pública da tese de doutoramento de Cristina Prado Acebo, titulada «Escenarios de aprendizaxe. Historia, deseño e influencia do espazo arquitectónico universitario no proceso de ensino-aprendizaxe mediante metodoloxías activas», pertencente ó Programa Oficial de Doutoramento en Arquitectura e Urbanismo.

Os directores da tese son os profesores da Escola Antonio S. Río Vázquez e Enrique M. Blanco Lorenzo e o tribunal avaliador está formado por Nieves Fernández Villalobos (Presidenta, Universidad de Valladolid), Bernardo Providência (Vogal, Universidade do Minho) e Miguel Abelleira Doldán (Secretario, Universidade da Coruña).