“Keynote Lecture” de Jorge Rodríguez Álvarez na Architectural Association of London

O profesor da área de Urbanismo e Ordenación do Territorio da UDC, Jorge Rodríguez Álvarez, foi convidado pola Architectural Association of London para impartir o “keynote lecture” do programa de posgrao en Deseño Ambiental Sostible, o martes 9 de xaneiro.

Ligazón: Enlace: https://www.aaschool.ac.uk/publicprogramme/whatson/a-sustainable-design-methodology-for-the-eco-digital-transition

Nesta conferencia afondará na relación entre os obxectivos de desenvolvemento sostible e as ferramentas dixitais no ámbito da Arquitectura e o Urbanismo, a través dunha serie de proxectos de investigación que fusionan principios ambientais con tecnoloxías emerxentes. Reflexionará sobre como as prácticas arquitectónica e urbanística poden integrar, de forma creativa, datos e evidencias para crear ambientes de calidade que sexan máis eficientes no uso dos recursos. Presentaranse estratexias transformadoras para a integración de paisaxes enerxéticas en medios rurais con retorno á comunidade local, ou a rexeneración de paisaxes industriais para lograr o equilibrio entre o benestar humano e a conservación ecolóxica de zonas vulnerables.

A Architectural Association (AA), é a escola de arquitectura independente máis antiga do Reino Unido. Foi fundada en 1847 coa aspiración de “promover e proporcionar espazos para o estudo da arquitectura para o beneficio público”. Dende 1847, a AA aposta pola produción e difusión de ideas que desafían e avancen no deseño da cultura, das cidades e do medio ambiente contemporáneos.

El profesor del área de Urbanística y Ordenación del Territorio de la UDC, Jorge Rodríguez Álvarez, ha sido invitado por la Architectural Association de Londres a realizar el “keynote lecture” del programa de posgrado en Diseño Ambiental Sostenible, el martes 9 de enero.

En esta conferencia profundizará en la relación entre objetivos de desarrollo sostenible y las herramientas digitales en el ámbito de la Arquitectura y el Urbanismo, a través de una serie de proyectos de investigación, que fusionan principios ambientales con tecnologías emergentes. Se reflexionará sobre cómo la práctica arquitectónica y urbanística pueden integrar creativamente datos y evidencias para crear entornos de calidad y más eficientes en el uso de recursos. Se expondrán estrategias transformadoras para la integración de paisajes energéticos en entornos rurales con retorno a la comunidad local, o la regeneración de paisajes industriales para alcanzar el equilibrio entre bienestar humano y la conservación ecológica de zonas vulnerables.

La Architectural Association (AA), es la escuela de arquitectura independiente más antigua del Reino Unido. Se fundó en 1847 con la aspiración de “promover y ofrecer espacios para el estudio de la arquitectura en beneficio público”. Desde 1847, la AA está comprometida en la producción y difusión de ideas que desafíen y avancen el diseño de la cultura, las ciudades y el medio ambiente contemporáneos.