Pedro de Llano premio especial de arquitectura á traxectoria profesional

Premios de Arquitectura e Rehabilitación da Comunidade Autónoma de Galicia 2023

O Catedrático da ETSAC, Pedro de Llano, ven de revivir o Premio especial á traxectoria profesional na categoría de arquitecto.

Os premios recoñecen a dilatadísima traxectoria dun profesional polifacético, pioneiro no estudo da arquitectura vernácula de Galicia, comprometido coa función social da arquitectura.

Titulado na ETSAM en 1978 é profesor desde 1981 na ETSACm, onde acada a condición de Catedrático en Expresión Gráfica Arquitectónica.

A súa amplísima actividade investigadora está recollida en multitude publicacións. Unha selección delas podes topalas na biblioteca da TESAC Crunia – Catálogo da Biblioteca Universitaria da Universidade da Coruña (UDC) – pedro de llano

De Llano foi proposto ao premio por acordo conxunto da ETSAC e do COAG.

+ info sobre os premios aquí: Benvido a Premios de Arquitectura e Rehabilitación da Comunidade Autónoma de Galicia | Premios de Arquitectura e Rehabilitación da Comunidade Autónoma de Galicia (xunta.gal)

Laudatio-2310

Laudatio polo Director da ETSAC