SEMANA DA ARQUITECTURA

SEMANA DA ARQUITECTURA NA CORUÑA. PROGRAMACIÓN

Luns 2

19:30 h. Fundación Luis Seoane. Apertura da Semana e inauguracións das exposicións: “50 imaxes e alguns planos”, “Liña de tempo” e “Desplegando”.

19.30 h. Sala de exposiciones municipal de Durán Loriga, primeiro piso.

Inauguración da exposición “Algo de Nos”. Mostra de 50 anos de investigacions e  achegas científicas.

Mércores 4

– 12:00 h. A ETSAC abre as súas portas á cidade. Visita guiada a calquera persoa interesada. Punto de encontro: entrada da planta baixa.

– 13:00 h. ESPAZO ETSAC

Conferencia de Fernando Blanco e Proxección das primeiras video-entrevistas a profesorado da ETSAC.

– Exposición “Viaxe ao mundo dun creador a través de 25 arquitecturas”, claustro da planta +2.

– Unboxing das Maquetas do concurso da “Casa dos Antepasados” de 2003, no novo espazo multiuso da planta -2.

-Exposición ” Manuel Gallego. Dibujos” na planta -1.

– Exposición “50 años dibujando Coruña” Análisis de formas arquitectónicas” na Especial IV, planta -1.

– Exposición “Debuxos” na planta cero

– Presentación Publicación 50 años ETSAC e tamen dos novos “Papeis”.

– 17:00 h. A ETSAC abre as súas portas á cidade. Visita guiada a calquera persoa interesada. Punto de encontro: entrada da planta baixa.

– 18.30 h. Espazo mutiuso da planta -2. Taller dirixido por Antonio Giraldez/Bartlebooth: “Pensar os próximos 50 anos de Escola (análise)”; aberto á comunidade ETSAC e a calquera persoa interesada.

Na cidade:

– 17.00 h. Visita ao Mercado de Durmideiras con OLA Estudio.

– 18.30 h. Visita á obra de Rehabilitación do Antigo Goberno Militar, con Luis Gil Pita.

Xoves 5 de outubro

Na ETSAC

– 18.30 h. Taller dirixido por Antonio Giraldez/Bartlebooth: “Pensar os próximos 50 anos de Escola (conclusións)”; aberto á comunidade ETSAC e a calquera persoa interesada.

Na Cidade

Visita ao edificio do Banco Pastor con Pablo Castro de la Iglesia.

Sábado 7 de outubro.

– 12.00 h. Descenso Urbanístico ETSAC-Centro da cidade. Punto de encontro porta principal da ETSAC. Guian Iago Carro e Plácido Lizancos.

– 17.00 h. Roteiro arquitectónico pola cidade: A cidade da República. Punto encontro Praciña do Campo de Artillería. Guia Carmen Armada.

Domingo 8 de outubro

– 12.00 h. Roteiro arquitectónico pola cidade: A Coruña, cidade de Pedra e cristal. Punto de encontro entrada do Xardín de San Carlos. Guia Miguel Abelleira.

MARTES 10

– 19:00 h. Fundación Luis Seoane.

Encontro de premiados, premiadas e finalistas ETSAC da XVI Bienal Española de Arquitectura e Urbanismo.