Informe final da ACSUG

No día de hoxe tense recibido o informe final da ACSUG respecto da Renovación da Acreditación do Grao en Estudos de Arquitectura cunha avaliación FAVORABLE.

Todos os criterios de acreditación acadaron a valoración de B. se alcanza (o estándar correspondente ao criterio acádase completamente) agás o criterio 5. Recursos materiais e servizos, que acadou a valoración de A. Se supera excelentemente (o estándar correspondente ao criterio acádase completamente e, ademais, é un exemplo que excede os requirimentos básicos).

Dende a equipa de Dirección, dámoslle as máis expresivas grazas a todos os participantes no proceso e congratulámonos deste bo resultado, que é un éxito de toda a comunidade.

Deixámosvos unha escolla onde a comisión avaliadora salienta os nosos puntos fortes:
_Hay que enfatizar la excelente realización del autoinforme, por su rigurosidad, detalle y buena argumentación.
_Se destacan las propuestas de mejora planteadas, que se consideran realistas y acordes a los puntos débiles detectados. Por ejemplo, se valoran especialmente las propuestas en relación a la coordinación de plazos de TFG así como a la planificación de horarios y actividades.
_Se considera interesante y catalizadora la docencia del grupo en inglés, también de cara a posibles repercusiones en datos de movilidad y relaciones internacionales.
_Con carácter general se observa una relación estrecha entre el alumnado y el PDI.
_Las infraestructuras en general son un punto fuerte del título: biblioteca, acceso remoto a potentes equipos informáticos, disponibilidad de laboratorios, etc.
_Es reseñable el esfuerzo por potenciar las interacciones entre la comunidad universitaria y la sociedad civil.

Atopa o informe final da ACSUG aquí.

Continuamos facendo ETSAC!