ÁLVARO SIZA.HUELLAS, ENCUADRES, PASEOS. OBRAS 1952-2018,

Presentación do libro ÁLVARO SIZA.HUELLAS, ENCUADRES, PASEOS. OBRAS 1952-2018,  que terá lugar o mércores 28 de xuño de 2023 ás 19.00 h no Auditorio do Colexio Oficial de Arquitectos de Madrid (COAM) (c/ Hortaleza, 63- 2ª planta).

A orixe desta publicación está na concesión a Álvaro Siza en 2019 do Premio Nacional de Arquitectura que outorga o Ministerio de Transportes, Movilidad e Axenda Urbana; un galardón marcado por unha fonda excepcionalidade: a do premio a un arquitecto portugués, de cuxa veciñanza seguimos aprendendo, e a da enorme calidade da súa carreira, sabia, sensible e xenerosa.

Editado por Ángel Martínez, Carlos Quintáns e Juan Rodríguez, o libro consta de dous volumes: un cunha vintena de textos sobre a obra de Siza, que reúne as miradas dun grupo de arquitectos españois de diversas idades que desde a súa voz propia tratan de mostrar o que todos puidemos aprender do mestre, e outro con fotografías de Juan Rodríguez  e debuxos do arquivo de Siza. As súas páxinas dispóñense como o rexistro dalgunhas pegadas, rastrexando a conexión de Siza co noso país ou o seu influxo sobre nós; unha selección de encadres, da casa á cidade ou da paisaxe ao obxecto; e unha serie de paseos polas súas construcións e pensamentos.

Presentación del libro ÁLVARO SIZA.HUELLAS, ENCUADRES, PASEOS. OBRAS 1952-2018, que tendrá lugar el miércoles 28 de junio de 2023 a las 19.00 h en el Auditorio del Colegio Oficial de Arquitectos de Madrid (COAM) (c/ Hortaleza, 63- 2ª planta).

El origen de esta publicación está en la concesión a Álvaro Siza en 2019 del Premio Nacional de Arquitectura que otorga el Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana; un galardón marcado por una honda excepcionalidad: la del premio a un arquitecto portugués, de cuya vecindad seguimos aprendiendo, y la de la enorme calidad de su carrera, sabia, sensible y generosa.

Editado por Ángel Martínez, Carlos Quintáns y Juan Rodríguez, el libro consta de dos volúmenes: uno con una veintena de textos sobre la obra de Siza, que reúne las miradas de un grupo de arquitectos españoles de diversas edades que desde su voz propia tratan de resonar lo que todos hemos podido aprender del maestro, y otro con fotografías de Juan Rodríguez y dibujos de Siza . Sus páginas se disponen como el registro de algunas huellas, rastreando la conexión de Siza con nuestro país o su influjo sobre nosotros; una selección de encuadres, de la casa a la ciudad o del paisaje al objeto; y una serie de paseos por sus construcciones y pensamientos.