MAGNIFICAS ETSAC- 8M

Dende o grupo de igualdade da ETSAC, proponse unha acción de conciliación e posta en común das distintas posibilidades, problemas, demandas e desexos das alumnas e egresadas da ETSAC. Búscase realizar un acto dinámico e atractivo para o estudiantado, xerando un espazo para que as alumnas poidan expresar a súa posición e as súas propostas sobre temas relacionados coa súa condición de alumnas da Escola ou futuras profesionais. Vai ser un espazo de expresión sobre as diferentes visións que ofrece esta apaixoante profesión!

Para elo, proponse un formato PechaKucha 20×20 de 6 minutos cada unha. Egresadas e alumnas ou grupo de alumnas, facemos unha chamada aberta a propostas! Esta posta en común seguirase cun debate aberto para tratar os temas da transición entre a Escola e a vida profesional das arquitectas.

Confirma a túa participación aquí.

Data: 8 de marzo ás 13,00 h.