“VIII Outubro UDC Saudable” na ETSAC

Dentro do marco do VIII Outubro UDC Saudable, terán lugar as seguintes actividades:

Mércores 5 de outubro
12:30h Coa presencia da Vicerreitora de Ferrol e Responsabilidade Social ábrense varias exposicións e dase inicio á programación na ETSAC do VIII Outubro UDC Saudable.

13:00h. Salón de actos. ESPAZO ETSAC. Conferencias “Arquitectura e Saúde” por Cristina Ansede, arquitecta e Javier Neila, arquitecto.

Mércores  2 de novembro.
Palestra: Barreiras físicas e limitacións no fogar e no hábitat humano. Palestra pola ONCE

Mércores 9 de novembro.
Palestra: Conferencia: Habitabilidade básica: as condicións que fan digna a vida. Julian Salas, director do Instituto Complutense de Habitabilidade Básica, da Universidad Complutense de Madrid