Fallo do xurado do concurso “PASCUALA CAMPOS DE MICHELENA”

Fallo do I CONCURSO DE TRABALLOS ACADÉMICOS CON PERSPECTIVA DE XÉNERO “PASCUALA CAMPOS DE MICHELENA” da ETSAC. Reunido o xurado ás 12.30h, con data 23 de Novembro de 2021, acorda, por unanimidade, outorgar os seguintes premios:

TFG (Traballo Fin de Grao)

PRIMEIRO PREMIO: “El rol de la mujer en la regeneración de barrios periféricos en exclusión de las ciudades latinoamericanas”, da alumna Alba Álvarez Vázquez

SEGUNDO PREMIO: “Jakova H. Mulder: Pionera en el diseño urbano”, da alumna Alejandra Díaz Reiriz.

TFM (Traballo de fin de mestrado)

Decláranse desertos os premios desta modalidade, por considerar que a documentación presentada non permite valorar os plantexamentos específicos desta convocatoria.

O acto de entrega dos premios terá lugar o vindeiro martes 30 de novembreo, ás 12 h. no salón de actos da ETSAC.
¡Contamos coa vosa presencia!