Concurso o deseño do futuro edificio “CITIC. Cidade das TIC”

• Convócase o concurso de ideas dirixido a arquitectas/os e estudantes de Arquitectura, que propoñerán os seus deseños para o que será un dos edificios máis destacados da futura cidade da tecnoloxía: o novo CITIC da Universidade da Coruña.

A Coruña, 29 de setembro de 2021.- O emblemático proxecto da Cidade das TIC da Universidade da Coruña marca un novo fito coa proxección do edificio que representará á UDC no conxunto da futura cidade da tecnoloxía: o novo Centro de Investigación en Tecnoloxías da Información e as Comunicacións (CITIC).

A UDC publica hoxe un concurso de ideas dirixido a arquitectos/as e estudantes de Arquitectura para que propoñan os seus deseños do que será o “CITIC. Cidade das TIC”, que deberá concibirse como un elemento de gran relevancia arquitectónica priorizando en todo momento a sustentabilidade da infraestrutura e da súa contorna.

O concurso de ideas con xurado prevé a concesión de tres premios económicos: un primeiro premio de 20.000 euros, un segundo de 10.000€ e un terceiro premio de 7.000€. Con todo, o xurado ten a opción de destacar os traballos que considere con mencións honoríficas.

As bases do concurso poden consultarse na páxina web do CITIC, desde onde se terá acceso a toda a documentación complementaria para a elaboración das propostas.