O Grupo de Investigación en Historia da Arquitectura organiza o vindeiro mércoles 23 de xuño a presentación do libro Andrés Fernández-Albalat aquitecto. Materiales de archivo: obra coruñesa (1959-1999), editado polo Concello de A Coruña coa colaboración do Grupo de Investigación.

A presentación terá lugar ás 12.30 horas, na biblioteca da Escola, e contarase coa intervención de Juan Manuel Díaz Villoslada (Concelleiro de Urbanismo, Vivenda, Infraestructuras e Mobilidade), José Ramón Alonso Pereira (Coordinador do Grupo de Investigación en Historia da Arquitectura da Universidade da Coruña) e Antonio S. Río Vázquez (Responsable da edición).