Convocatoria aberta PHD ETSAC vol. 2

Convocatoria abierta PHD ETSAC vol.2 – Fecha límite para entrega de resumen 7 de marzo

El pasado día 4 de noviembre se realizó un encuentro digital con nueve alumnos y alumnas de tercer ciclo, junto a los miembros del jurado invitados: Álvaro Domingues, Eva Morales y Ligia Nunes. Como conclusión de este año 2020 se ha realizado la impresión de un documento (1), que recoge una parte de las tesis   doctorales presentadas dentro del actual programa de doctorado   junto con un conjunto de resúmenes de los trabajos en curso de los doctorandos actuales.
Este primer evento fue una declaración de intenciones de la voluntad de los doctorandos del programa de Arquitectura y Urbanismo, con la pretensión de normalizar encuentros periódicos en los que existan comentarios sobre los trabajos en curso, intercambios de impresiones, motivadores a la vez que productivos.  Puedes unirte al grupo de whatsapp de doctorandos en el enlace. https://chat.whatsapp.com/BshZi7eif9YGrTDg8ai1mc
Durante el mes de marzo de 2021 se realizará un segundo encuentro para el que se buscan voluntarios/as para la exposición de su trabajo en curso, que será comentado por tres doctores/as ajenos a las tesis presentadas en un evento similar al realizado el pasado día 4 de noviembre. La convocatoria está abierta a todos los estudiantes de doctorado del programa de Arquitectura y Urbanismo de la UDC.
Para participar cubre el documento adjunto y envíalo a uadi.etsa@udc.es.
La voluntad de este encuentro es la de ser un debate abierto a todos los grupos interesados, profesorado, estudiantado, profesionales que ya han leído su tesis, etc. por lo que se solicita la difusión de esta convocatoria.
—————-
Convocatoria aberta PHD ETSAC vol. 2 – Data límite para entrega de resumo 7 de marzo
O pasado dia 4 de novembro realizouse un encontro dixital con nove alumnos e alumnas do terceiro ciclo, xunto a membros convidados do xurado: Álvaro Domingues, Eva Morales e Ligia Nunes. Como conclusión do ano 2020 realizouse a impresión dun documento (1), que recolle parte das tesis de doutoramento presentadas ao longo do actual programa de doutoramento xunto cun conxunto de resumos dos traballos en curso dos doutorandos actuais.
Este primeiro evento foi unha declaración de intencións da vontade dos doutorandos do programa de Arquitectura e Urbanismo, coa pretensión de normalizar encontros periódicos nos que existan comentarios sobre os traballos en curso, intercambios de impresións, motivadores á vez que productivos. Podes unirte ó grupo de whatsapp de doutorandos/as no enlace.  https://chat.whatsapp.com/BshZi7eif9YGrTDg8ai1mc
Durante o mes de marzo de 2021 realizarase un segundo encontro para o que se buscan voluntarios/as para a exposición do seu traballo en curso, que será comentado por tres doutores/as alleos ás teses presentadas nun evento similar ao realizado o pasado dia 4 de novembro. A convocatoria está aberta a todos os estudantes de doutoramento do programa de Arquitectura e Urbanismo da UDC.
Para participar cubre o documento adxunto e envíao a uadi.etsa@udc.es.

A vontade deste encontro é a de ser un debate aberto a todos os grupos interesados, profesorado, estudantado, profesionais que xa leeron a súa tese, etc. polo que se solicita a difusión desta convocatoria.

(1) PHD ETSAC vol 1. disponible en: https://www.researchgate.net/publication/346473866_PHD_ETSAC_vol_1