Responsabilidade profesional do arquitecto…

DIA 9 de Decembro de  2020

XORNADA FORMATIVA EN STREAMING

Ligazón para a inscrición

RESPONSABILIDAD PROFESIONAL DEL ARQUITECTO, EN GENERAL Y EN OBRAS NO LOE. PREVENCIÓN ANTE LAS EXCLUSIONES DE ALGUNAS PÓLIZAS DE RC.
17:00
17:15
Presentación: Rafael Mur Soteras, Doutor Arquitecto, Profesor Titular de la ETSAB, Diplomado en Arquitectura Legal e Forense, Vicepresidente do C. A. de ASEMAS.

PONENTES

17:15
17:45
Gonzalo Iturmendi, Abogado, socio director do bufete G. Iturmendi e Asociados profesor da Cátedra UNESCO de Ciencia Política e Administrativa Comparada e Secretario Xeral de AGERS (Asociación Española de Gerencia de Riesgos y Seguros):
Diferentes tipos de responsabilidade profesional do arquitecto
17:50
18:20
Jose Carlos Salcedo, Doctor Arquitecto, Profesor Departamento de Construcción na Universidade de Extremadura, Perito:
Defectos e danos materiais máis comúns na edificación
18:25
18:55
Juan Roldán Ruiz Doutor Arquitecto, Catedrático de Estructuras Arquitectónicas UCAM, Director da Escuela Politécnica da UCAM, Perito:
Danos personais
19:00
19:30
Fulgencio Avilés, Doutor Arquitecto, Profesor de Arquitectura Legal UCAM, Presidente do C.A. ASEMAS, Presidente do GEAAC, membro do Board do Consello de Europa de Arquitectos:
Responsabilidades en obras de construcción, NON LOE
¡Cuidado ca “letra pequeña” de  pólizas de RC profesional!
19:30
20:00