Evento PHD – ETSAC

Este xoves dia 5 de novembro terá lugar o evento PHD – ETSAC . Xornada 01, dentro do Programa de doutorado en arquitectura e urbanismo.
Trátase dun evento no que alumnado dese programa de doutoramento expoñen os seus traballos no estado presente que será comentado posteriormente por un xurado externo. Nesta primeira edición o xurado estará formado por Álvaro Domingues (profesor e investigador na Faculdade de Arquitectura da Universidade do Porto), Ligia Nunes (Doutora en Arquitectura pola UDC e presidenta de Arquitectura sen Fronteiras internacional) e Eva Morales (Doutora en arquitectura e profesora na ETSA da Universidade de Málaga).
Todo o corpo docente e alumnos e alumnas da escola están convidados a participar na xornada, que terá formato dixital fundamentalmente, debido ás restriccións nas que nos atopamos.
A xornada poderá seguirse libremente neste enlace
Xoves 5 novembro
16:00 h  Apertura da xornada (5 minutos por persoa)
  • Plácido Lizancos Mora – Diretor da escuela
  • Juan B. Pérez Valcárcel – Coordinador do Programa de Doutorado en Arquitectura e Urbanismo
  • Luis M. Santalla Blanco – Coordinador da xornada
16:15 h Jury (5 minutos por persoa)
  • Presentación dos membros do Jury (Álvaro Domingues, Eva Morales, Ligia Nunes)
16:30 h Presentacions / comentarios (10 minutos/presentación  y 5 minutos de comentario)
  • Alberto Masó  “Ornamento y modernidad. La búsqueda de la expresión moderna en Bauhaus”
  • Adriana Rodriguez  “Arquitecturas para el rural. Proyectos desde la II Guerra Mundial hasta la mirada de Rem Koolhas”
  • Carlos Ferreiro Diaz “El hormigón en la arquitectura racionalista coruñesa”
  • Cristina Botana “Estudio sobre los asentamientos precarios en Galicia. Desde los conjuntos autoconstruidos a la infravivienda institucional, como principios del urbanismo segregativo.”
17:30 Descanso

17:45 Presentacions / comentarios (10 minutos/presentación  y 5 minutos de comentario)

• Rafael Alirio Malave Fernández “Las Plazas Mayores Hispanoamericanas: un análisis sistemático, tipológico, y morfológico.”
  • Sergio Carballo Pérez “La dinámica territorial de los campos de golf”
  • Pilar Sánchez Cid “La arquitectura de las estaciones de tratamiento de agua potable. Arte y técnica en las Casas de filtros rápidos”
  • David Pereira “The Management of Ordinary heritage in Galicia-North Portugal Euroregion: Material and Symbolic Requalification of Contemporary Collective Buildings”
  • Luis Manuel Santalla Blanco “Auditoría a la didáctica de la arquitectura”
19:00 Comentarios de doutorandos externos / doctores
19:20 Debate
Realizarase unha introducción a un tema principal, que estará abierto a opinions, comentarios e divagacions.
  •  Necesidade de reunions e encuentros do grupo de doutorado. Formatos de presentación.

——

Como parte desta primeira xornada organizada polo programa de doutorado, tamén se publicará un libreto, que inclúe os resumos das teses presentadas dentro do actual Programa Oficial de Doutorado en Arquitectura e Urbanismo (12 en total) e os resumos das teses en curso, dos alumnos e alumnas que colaboran na xornada.