Convocatoria Becas MAEC-AECID para españoles 2013-2014

A AECID ven de lanzar a convocatoria de bolsas MAE-AECID para cidadáns españois, para a contuinuación de estudos superiores no curso 2013-2014 en universidades de paises receptores de axuda oficial ao desenvolvemento e outras accións na súa sede central en Madrid.

O texto da convocatoria di, entre outros:

La convocatoria presente tiene por objeto financiar, en concepto de subvención, el coste que implica la formación en universidades, centros y organismos de investigación extranjeros, de titulados superiores españoles. También se convocan becas de formación en el campo de la gestión y la cooperación cultural, como elemento estratégico y sectorial de la ayuda oficial española al desarrollo y como parte de la política cultural española con el exterior.

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES REMATA O 5 DE ABRIL

Tes toda a información facendo click aquí