Información de interese para alumnado pendente de escoller optatividade no 10º cadrimestre.

HÁBITAT BÁSICO

A materia Hábitat Básico anuncia que no curso que agora se inicia complementará a capacitación nos procesos non convencionais de construción da habitabilidade humana co desenvolvemento dun taller práctico formulado conxuntamente coa Universitat Politècnica de Catalunya•BarcelonaTech e a Cámara Municipal de Maputo (Mozambique).

Este suposto desenvolverase nun barrio auto producido da capital de Mozambique e terá por obxectivo a identificación e formulación de intervencións reais -susceptibles de seren executadas- de diversas escalas, apropiadas a ese entorno físico e humano.

Invitase a tódalas persoas interesadas ou que precisen maior información a comparecer na presentación da materia e do taller o mércores 30 de xaneiro, ás 11:00 na aula 4.IV A