AVISO IMPORTANTE: Extinción de dereito a exame das materias de primeiro curso do GRAO EN ARQUITECTURA (BOLONIA 1)

Á atención dos alumnos matriculados en materias de primeiro curso do GRAO EN ARQUITECTURA (BOLONIA 1)

Lembrámosvos que, segundo o establecido no Plano de Estudos vixente, o actual curso académico 2016/17 é o último no que as materias do primeiro curso teñen dereito a exame.

Isto supón que, para o alumnado que non supere algunha das materias do primeiro curso nas oportunidades restantes do curso 2016/17, de acordo coa normativa vixente, o cambio á nova estrutura de titulacións (Bolonia 2)  será a única opción para a finalización de estudos.

Ante calqueira dúbida sobre esta información, están á vosa disposición a xefatura de estudos e a administración do centro.

A dirección da ETSAC