A ETSAC única titulación do SUG que oferta o novo itinerario formativo para ser ARQUITECTO

A Escola Técnica Superior de Arquitectura de A Coruña, que ten recoñecido o seu título de ARQUITECTO na comunidade europea pola directriz 2005/36/CE adaptou a súa titulación de Grao en Arquitectura (en extinción) á nova orde EDU 2075/2010 do MEC e á Directriz europea 2013/55/de GRAO + MÁSTER PARA O NOVO TÍTULO DE ARQUITECTO.

Os nosos titulados poderán exercer en Europa sen ningún requisito adicional ao estar adaptada á citada directriz europea

Importante: Todos os títulos ofertados polas Universidades coa denominación de “Grao en Arquitectura” son titulacións en extinción, e deberán verse actualizadas á nova ordenación das ensinanzas universitarias. Facendo clic na imaxe podes consultar toda a información da nova estructura das titulacións.