Reunión da Permanente da Conferencia de Directores de Escolas de Arquitectura de España

O pasado dia 14 reuneuse en Sevilla a Permanente da CDEAE, formada pola ETSA da Coruña e as escolas de Barcelona, Valencia, Madrid, Las Palmas, Europea de Madrid e Pamplona xunto coa anfitriona, Sevilla.

Na orde do dia, xunto con temas menores, estudiouse o impacto do Real Decreto do 31 de abril pasado, na actividade das escolas. Entendese. que o tal RD supon unha agresion unilateral e inxustificable á universidade, con especial incidencia no ensino da arquitectura, o que se lle transmitirá ao ministro Wert. Nesta orde de cousas acordouse potenciar a comunicacion entre as escolas a fin de traballarconxuntamente na defensa e promocion das nosas titulacions.