Final Jury of International Joint 2020

Miércoles 10.06.2020 7:20 horas

Este evento pon final a un curso de proxectos realizado conxuntamente entre a nosa ETSAC xunto co Harbin Institute of Technolgy e a Inner Mongolia University of Technology, ambas de China.
Esta é a sétima edición do evento, que este ano terá lugar de maneira virtual debido ás restricións xa coñecidas.

O xurado vaise iniciar ás 07:20 horas da mañá (hora da Coruña) e está previsto que dure unhas cinco horas. Participará unha selección de cinco estudantes de cada escola, que presentarán os proxectos que realizaron en Proxectos de 5º curso baixo a tutela do Profesor Jesús Irisarri, que estará asistido neste Jury por Luis Walter Muñoz Fontenla.
Ao remate do evento está prevista unha breve cerimonia de peche.

O evento celebrarase na plataforma ZOOM, que debe estar descargada previamente no vosos dispositivos. Unha vez feito esto podedes acceder ao Jury a través da ligazón.