Concurso PFC Sostenibilidade “Myriam Goluboff”. GreenCampus-ETSAC

CONCURSO PFC SOSTENIBILIDADE “MYRIAM GOLUBOFF”

GreenCampus-ETSAC

O concurso está concibido para poñer en valor e ofrecer un medio de difusión dos traballos realizados no Proxecto fin de carreira (PFC) que poñen especial atención á sustentabilidade de todas as titulacións de arquitectos titulados na Escola Técnica Superior de Arquitectura da Universidade da Coruña nos dous últimos anos.

A Escola Técnica Superior de Arquitectura da Coruña promove este concurso co obxecto de premiar aos mellores PFC de Arquitectura terminados entre xaneiro do 2015 e decembro de 2017. Prémiase o PFC, pola súa concreción da idea, materialidade, calidade, traballo, orixinalidade, innovación, elaboración e detalle construtivo dentro dun proxecto arquitectónico que desenvolva con especial atención a sustentabilidade.

Inscrición On-line: Do 20/11/2017 ao 16/02/2018 inclusive.

BASES CONCURSO PFC SOSTENIBILIDADE

FORMULARIO DE INCRICIÓN