Bolsa MEC na materia Hábitat Básico

placido_1

A materia de nova creación HABITAT BÁSICO solicita
CANDIDATURAS PARA PARTICIPAR NA CONVOCATORIA DO MINISTERIO DE EDUCACIÓN “BECAS DE COLABORACIÓN DE ESTUDIANTES EN DEPARTAMENTOS UNIVERSITARIOS PARA EL CURSO ACADÉMICO 2016-2017”.
Contía da bolsa: 2000 € nunha única entrega.
Pefil técnico: Dominio de ferramentas de edición e deseño gráfico. Also a high command of English language should be welcome.
Carga de traballo: 3 h/dia / 8 meses = 240 horas, reorganziables.
Requisitos académicos: as bolsas son altamente competitivas polo que se require verificar escrupulosamente a totalidade dos requisitos oficiais: nota media en arquitectura igual ou superior a 7.25 puntos;  ter superado 180 ECTS e estar matriculado/a na totalidade dos ECTS que resten para rematar os estudos.
Actividades a desenvolver: baixo a coordinación do profesor Plácido Lizancos traballarase na creación de materiais docentes para a nova materia HABITAT BÁSICO, que será implantada  no décmio cadrimestre do grado en Estudos de Arquitectura da ETSAC.
As persoas interesadas enviarán un CV sintetizado nun A4, en formato pdf, por email antes das 00:00 horas do venres 9 de setembro de 2016 a placido.lizancos@udc.gal
Calquera aclaración pode ser requirida dentro do referido prazo nese mesmo email.