IV Joint Harbin-A Coruña: chamada a participantes

Joint_1

Chamada a participantes para a cuarta edición do Joint Graduate Design Project entre a UDC e o HIT, entre as escolas de arquitectura de Harbin (China) e da Coruña (Galicia-España).

As dúas fases do Joint 2017 celebraranse nas cidades de Harbin (febreiro-marzo 2017) e A Coruña (maio-xuño 2017).

Esta convocatoria está dirixida a todos os alumnos de Proxectos de quinto curso da ETSAC. Os profesores Jesús Irisarri e Emilio Rodríguez serán os titores académicos deste grupo, pertencente ao programa ETSAC in English, durante o segundo semestre de 2017.

Os alumnos serán baremados segundo o seu expediente académico co obxecto de seleccionar un grupo máximo de 15 estudantes. Os alumnos SICUE, erasmus ou bilaterais que quixesen participar deberán aportar o seu expediente académico oficial na súa universidade de orixe.

Presentación de solicitudes na dirección da Escola (Carmen) do luns 05 ao venres 09 de decembro de 2016, exclusivamente en horario de mañá.