Exames de inglés / English exams para os alumnos do programa ETSAC in English

Para os alumnos que queren participar no programa ETSAC in English e que non teñan acadado un certificado nesta lingua, a Vicerreitoría de Internacionalización e Cooperación convoca o exame de nivel B1 de inglés para programas bilingües que constará de probas de expresión oral e escrita.

A proba de expresión escrita será o día 8 de setembro, ás 10:00 horas, na aula 1.6 da Facultade de Filoloxía. A continuación fixarase a hora para a proba oral individual.

O Centro de Linguas convocara a cada un dos alumnos que se teñen xa inscrito do lugar e hora o martes 6, na dirección electrónica que facilitaron.

Notas obtidas polos alumnos da ETSAC que se presentaron ao exame: notas-probas-nivel-b1-etsac-2016-17