Concurso ISOVER MULTI-COMFORT HOUSE: fallo da fase local

isover_1

O martes 29 de marzo de 2016 fallouse a fase local do concurso internacional para estudantes de arquitectura MULTI-COMFORT HOUSE, convocado pola empresa Isover, desenvolvido dentro do Taller 8 (4º curso) da Escola Técnica Superior de Arquitectura da Coruña.

O proxecto desta novena edición consistiú no desenvolvemento de módulos residenciais eficientes dentro do distrito Krasny Dvor da cudade de Brest (Bielorrusia). Os estudantes tiveron a oportunidade de demostrar os seus coñecementos en construcións de alta eficiencia enerxética e confort acústico, en consonancia cos criterios Multi-Comfort House.

Tras o estudo e exame dos 28 proyectos presentados, otorgáronse tres premios. Primeiro para o equipo composto polos alumnos Rubén Díaz Fernández, Gabriel Doval Caramés e Tania Fraga Beiroa; o segundo para Yoel Almeida Corral, Miguel Comesaña Alonso e Adrián De Arriba Ramos; e o terceiro para a proposta de Guillermo Pomar Blanco, Pelayo Gil-Albert Fernández e Víctor López Gutiérrez.

O equipo gañador representará á ETSAC na final nacional que tenrá lugar en Madrid o vindeiro 15 de abril. O gañador da fase nacional acudirá á fase internacional organizada en Minsk (Bielorrusia), do 25 ao 28 de maio.

Máis información: http://www.isover-students.com