Equipos de egresados pola ETSAC premiados no EUROPAN 13

santalla_1

No día de hoxe fanse públicos os premios EUROPAN 13 para novos arquitectos, entre os premiados figuran varios equipos formados por arquitectos egresados pola ETSAC e estudantes da nosa Escola, en distintas ubicacións do concurso: A Coruña, Varsovia (Polonia), Santo Tirso (Portugal) e Xenebra (Suíza).

Os nosos parabéns a todos eles!

-A  CORUÑA:

PRIMEIRO PREMIO. NICE TO SEA YOU
Juan Miguel Salgado Gómez, Luis Manuel Santalla Blanco, Yago Liste Quintela, Alba González Vilar e Vanesa Veira Castro. Colaboradores: David Domínguez, Ander Bados Sesma e Antonio Antequera Reviriego

SEGUNDO PREMIO. EMBROIDERING THE EDGE
Nuria Prieto González, Diego Lucio Barral, Omar Curros Simón, Ángel Montero Pérez e Hugo Malvar Álvarez

-POLONIA:

PRIMEIRO PREMIO. Warszawa. RIVER GATE
Fernando Eiroa, Jorge García Anta e Alberto Seoane Sesar

-PORTUGAL:

MENCIÓN ESPECIAL. Santo Tirso. PLAY TIME
Fernando Eiroa, Jorge García Anta e Alberto Seoane Sesar

-SUÍZA:

PRIMEIRO PREMIO. Xenebra. LA VILLE INTERMEDIAIRE

Yony Santos, Mounir Ayoub, Nuria Fernández e Vanessa Lacaille

A ETSAC celebrará unha xornada monográfica no mes de febreiro con todos os egresados gañadores nesta edición do EUROPAN 13 e que será anunciada nesta web no seu momento.

Máis información:

e13_results_pdf