2ª edición do JOINT GRADUATE DESIGN PROJECT en Harbin

PAVILION_2

Comeza a segunda edición do JOINT GRADUATE DESIGN PROJECT entre a ETSAC e a Harbin School of Architecture. Nesta ocasión os alumnos galegos e chineses traballarán durante tres meses nun proxecto de pavillón multiusos ubicado na cidade de Harbin e que, finalmente, será exposto ante un tribunal que se constituirá na nosa Escola.

Pola ETSAC se desprazará a China, en marzo, un grupo de dous profesores, Sonia Vázquez Díaz e Luis W. Muñoz Fontenla, e quince alumnos que foron seleccionados segundo a media do seu expediente académico. Na súa estadía en Harbin, visitarán o emprazamento do proxecto e aisistirán a clases co grupo chinés.

O desenvolvemento do proxecto se fará no grupo do profesor Jesús Irisarri, na materia Proxectos 10.

PROXECTO PROPOSTO 1

LISTADO ALUMNOS